Фільми, що передбачили майбутнє
Цікаво, де беруть ідеї для своїх фільмів режисери і сценаристи?! Можливо, в якійсь мірі і вони стали причиною того чи іншого винахода.
Пропоную вам познайомитися з різними предметами і явищами, які з кінореальності увійшли в наше повсякденне життя.
Космічна одіссея 2001 року (1968)
Що передбачив фільм: планшетні комп'ютери, космічний туризм, Siri, міжнародну космічну станцію.
Озираючись назад, сьогодні, науково-фантастичний фільм Стенлі Кубрика виглядає як кінематографічний еквівалент Нострадамуса. Разом з планшетним комп'ютером, особистим помічником Siri і міжнародною космічною станцією, Кубрик також передбачив концепцію космічного туризму за багато років до того, як Річард Бренсон з Virgin Galactic втілив цю ідею в реальність.
Ох, вже ця наука (1985)
Що передбачив фільм: 3D принтер.
Звичайно сучасні 3D принтери не в змозі створити Келлі ЛеБрок із ляльки Барбі, але концепція досить схожа, ну або щось на зразок того.
Термінатор (1984)
Що передбачив фільм: військові дрони.
У першому фільмі про Термінатора літаки-мисливці показані лише побіжно. Тоді ідея роботів-літаків, які несли вогняну смерть, виглядала як наукова фантастика. Сьогодні ж дрони всюди. Вони відіграють важливу роль у конфліктах по всьому світу. Чи знаєте ви, що британські військові винайшли супутникову систему під назвою Скайнет? Ніхто, звичайно, не говорить, що вона повстане проти людей і приведе до Судного дня. Але чи варто випробовувати долю?
Військові ігри (1983)
Що передбачив фільм: Хакінг / кібервійни.
У 1983 році юний Меттью Бродерік показав нам, як може виглядати кібервійна. Фільм проливає світло на те, що зараз стало реальністю, хоча в той час Інтернет ще зовсім не був таким, як сьогодні.
Особлива думка (2002)
Що передбачив фільм: персоналізована реклама, безконтактний інтерфейс
Стівен Спілберг, при адаптації новели Філіпа К Діка, найняв команду футурологів, тому не дивно, що показаний 2054 рік знаходить своє втілення в реальності. Так інтерфейс, що реагує на жести, яким користується Том Круз, не такий далекий від безконтактних інтерфейсів розроблюваних сьогодні, наприклад X-Box Kinect. А персоналізована реклама стала звичним явищем для людей, які користуються інтернетом.
Комментарии
Отправить комментарий